اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

امارات Nature-Watch مجموعه «تاب آوری طبیعت» را راه اندازی کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، امروز، امارات Nature-WWF با همکاری صندوق جهانی طبیعت، دومین سری از آموزش های تابستانی در سال پایداری را با عنوان «تاب آوری طبیعت» به منظور ارتقای فرهنگ و مهارت های جامعه در این زمینه راه اندازی کرد.

این مجموعه، به عنوان بخشی از برنامه “رهبران تغییر”، نه تنها به دوستداران طبیعت و تغییر دهندگان، بلکه به کل جامعه آموزش های لازم را در مورد چالش های زیست محیطی و راه حل های حفاظت از طبیعت که در ساختن آینده ای پایدار کمک می کند، ارائه می دهد.
این مجموعه رایگان شامل 10 جلسه تعاملی است که کاوشی در غنای محیطی کشورمان، از شن‌های بیابانی وسیع و واحه‌های پنهان گرفته تا زیستگاه‌های آب شیرین و مناطق ساحلی ارائه می‌کند و به معرفی شرکت‌کنندگان با طبیعت به روش‌های نوآورانه کمک می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند نقش خود و چگونگی حمایت از کارشناسان و تلاش‌های محلی حفاظت از محیط‌زیست را درک کنند و انجمن به شرکت‌کنندگانی که هفت جلسه را برای قدردانی از تعهدشان به آموزش محیط‌زیست در کشور تکمیل کنند، گواهی‌های قدردانی اعطا می‌کند.
آرابلا ولینگ، رئیس بخش آگاهی و فعالیت‌های دانش شهروندی انجمن، گفت که طرح «تاب‌آوری طبیعت» جامعه را تشویق می‌کند تا از طریق مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی تعاملی و کارگاه‌های آموزشی که توسط متخصصان در این سال ارائه می‌شود، نقشی فعال و آگاهانه در سال پایداری ایفا کند. و شرکت کنندگان درک عمیقی از اهمیت حفاظت از تنوع زیستی و شیوه های مدیریت پایدار در هنگام کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی و حفظ میراث طبیعی کشور به دست خواهند آورد.
این مجموعه بر اساس موفقیت مجموعه آب و هوا و طبیعت در سال گذشته است که مهارت های نزدیک به 1000 شرکت کننده را در مورد مشکلات کلیدی زیست محیطی تقویت کرد و به میزان رضایت 98 درصدی دست یافت.

امسال، این مجموعه که 10 هفته به طول خواهد انجامید، بر تنوع منحصر به فرد حیات وحش در امارات تمرکز دارد و گونه های کمیاب و در معرض انقراض، حشرات گرده افشان گیاهان، پرندگان مهاجر و ساکن، و موجوداتی که در بیابان ها زندگی می کنند و نقش بازی می کنند را برجسته می کند. نقش ارزشمندی در حفظ سلامت اکوسیستم های طبیعی دارد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا